honheterbecca.blogg.se

Hej! Jag är en 20 årig tjej som studerar till undersköterska. Jag har haft ett tufft liv och kämpar fortfarande dagligen med olika psykiska besvär. Jag är diagnostiserad med adhd och borderline, men är nu på vägen till ett bättre liv!

Hej och välkommen till min nya blogg! :)om

Publicerad 2013-08-12 17:40:03 i Om mig själv,

Jahopp, nu är det gjort! Jag har funderat länge på att skaffa en ny blogg då jag tappade all motivation att skriva i den gamla. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu i mitt första inlägg, ska snart ut och springa så jag är lite stressad :D Jag har faktiskt ingen aning om vad den här bloggen ska handla om och om jag ens kommer orka ha motivation att fortsätta blogga, men jag ska försöka mitt bästa! Det är skönt att skriva av sig ibland, jag känner att jag har ett stort behov av det så jag tänkte att det var dags att byta blogg till en ny och fräsh vilket blir lite roligare då :) 

Ja, men ska kanske berätta lite om mig själv då.... Men det tar jag i nästa inlägg då jag har mer tid....

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-09-01 09:36:55

Jag gillar din blogg.

Jag är 45 och fick veta i våras att jag har borderline och add.

Och jag känner igen mig en hel del av det du skriver.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela